מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    הנהלת חשבונות לעמותות

    ביצוע הנהלת חשבונות לעמותות שונה מביצוע הנהלת חשבונות עבור עסקים וחברות. וזאת, לאור העובדה כי אין ביכולתן של עמותות להוציא חשבוניות מס. כמו כן, ההתנהלות תהיה מול רשויות המס – וגם מול רשם העמותות. במילים אחרות, עבודה פיננסית זו דורשת הבנה מעמיקה במגוון החוקים כמו גם הרגולציות השונות הרלוונטיות אל המגזר השלישי. הקמת לאחרונה עמותה? זקוקים לסיוע בתחום הנהלת החשבונות? אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות. לצד שירותים מתקדמים אלו, מרכז זה אף מעניק ייעוץ עסקי ואסטרטגי כמו גם ליווי בעת ביקורות.

    הנהלת חשבונות לעמותות: לייעל את ההיבט הפיננסי

    רבים מאתנו מחזיקים בכישורים שונים ומגוונים – זה מה שהופך אותנו למיוחדים. כלומר, חלקנו בעלי נטייה ראלית כאשר אחרים הינם אמנותיים. כך או כך, בבגרותנו נממש את הפוטנציאל שבתוכנו ונעסוק בתחומים המתאימים לנו ביותר – כאשר הקמה וניהול עמותה הינה דוגמה מוצלחת לכך.

    למעשה, ככל שאנו מתבגרים אנו מגבשים את הזהות שלנו; תהליך המושפע לא רק מהרקע המשפחתי והאישי אלא גם מהסביבה בה אנו גדלים. בהתאם, רבים מעוניינים ליישם את המודעות החברתית שגיבשו – ולהקים עמותה. במילים אחרות, עיסוק זה מטרתו לסייע למגוון קבוצות חלשות בחברה – ולסייע להן להדביק את הפערים. עם זאת, יכולות ניהול עמותה אינן מצביעות על יכולות הנהלת חשבונות, להפך.

    כדי שהיבט זה יתבצע על מי מנוחות, מומלץ לפנות אל הגורמים הרלוונטיים; מומחים המתמחים בתחום הנהלת חשבונות לעמותות. שירות זה כולל, בין היתר, הפקת תלושי שכר, סליקה של כרטיסי אשראי ועוד. עם זאת, בשונה מהנהלת חשבונות עבור עסקים, כאשר מדובר בעמותות ישנן פעולות נוספות כדוגמת ביקורת דמי ואף הסדרה של סעיף 46.

    לעמוד לרשות הלקוחות

    ניהול חשבונות במגזר השלישי דורש היכרות מעמיקה עם מגוון חוקים ותקנות. בהתאם, על מנת שניהול ספרי העמותה יתבצע על הצד הטוב ביותר, יש ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילווה וייעץ לכם באופן המקצועי ביותר. וזאת, תוך שירות אדיב ואישי. נשמח לעמוד לרשותכם.

    גיוס תרומות לעמותה שלך

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל