מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    הוצאות טיסה לחו"ל בעמותה

    מה צריך לדאוג לעשות כאשר טסים לחו"ל לצורך העמותה?

    איך משלמים על הוצאות בחו"ל?

    והאם צריך להוציא קבלות לתורמים?

    הנושאים שיבדקו בטיסה לחו"ל הם:

    • עלויות הטיסה – האם הם מוכרות?
    • האם ההכנסות סבירות ביחס להוצאות הטיסה?
    • מי הם הנוסעים לחו"ל?
    • והאם תוגמלו באופן הגיוני וסביר?

    על מנת שנענה על שאלות אלו כראוי :

    אנו אמורים לדאוג למספר נקודות ואלה הם….

    • יש לדווח בדו"ח נסיעה מפורט לאן נסעו, תאריכי נסיעה,ומה מטרות הנסיעה.
    • חשוב לתעד לו"ז מפורט וצרף אסמכתאות לכך.
    • חשוב לעמוד בתקרות מס הכנסה על ההוצאות כי כל חריגה תחויב ב-90% מס.

    ואלו התקרות במס הכנסה:

    טיסה

    טיסה במחלקת תיירות ובמחלקת עסקים – 100% מההוצאה. טיסה במחלקה ראשונה – יוכר כהוצאה רק 100% ממחיר הכרטיס במחלקת עסקים, ההפרש יחשב כהוצאה עודפת.

    לינה

    • 7 לילות ראשונים – עד 266$ ללילה, 8-90.
    • לילות – 75% מההוצאה לא פחות מ 117$ ולא יותר מ 200$.
    • מעל 90 לילות – 117$ החל מהלילה הראשון.

    אש"ל (ללא קבלות)

    • אם נדרשו הוצאות לינה – עד 75$ ליום.
    • אם לא נדרשו הוצאות לינה – עד 125$ ליום.
    • שכירות רכב כולל דלק וחנייה (עם קבלות) – עד 58$ ליום.

    הוצאות אחרות מוכרות (עם קבלות).

    במדינות הבאות תקרות ההוצאות המוכרות ללינה ואש"ל גבוהות ב-25% –

    הונג קונג – קוריאה – איטליה – אנגולה – גרמניה – הולנד – נורווגיה – פינלנד – קמרון – שוויץ – טיוואן – אוסטרליה – איסלנד – בלגיה – דובאי – יוון – ספרד – צרפת – קנדה – יפן – אוסטריה – אירלנד – בריטניה – דנמרק – לוקסמבורג – עומאן – קטאר – שבדיה

    רישום קבלות בחו"ל ובארץ יש להוציא קבלה מיידית , מכיון שהכסף לא מופקד מיידית בחשבון הבנק, יש לרשום בספר קופה את סך התרומות, ולאחר מכן שההפקדות בבנק יתאימו לסך התרומות

    לרוב, לא ניתן לשלם תשלומי טיסות והוצאות עליו בשיקים ובהעברות ולכן אפשרי להוציא כרטיס אשראי לשם כך או לשלם כהחזר הוצאות לעובד.

    צריך לשים לב לכך שהוצאות טיסה הרי הם נכללים בהוצאות הנהלה וכלליות המוגבלות באחוזים.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל