מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    רישום עמותה

    טופס בקשה לרישום עמותה

    כדאי להקפיד למלא את טופס הבקשה לרישום עמותה כראוי. כל מייסדי העמותה צריכים לחתום על הבקשה בעצמם או באמצעות עו"ד מטעמם. יש לצרף את ייפוי הכוח לבקשה.

    בקשה לרישום עמותה

    תצהיר

    יש לצרף לבקשת רישום העמותה תצהיר חתום על ידי כל המייסדים בפני עו"ד שיאמת את כל פרטיה. בתצהיר מסכימים מייסדי העמותה למסור מידע פלילי לרשם העמותות ומצהירים כי לא הורשעו בעבירה שיש עימה קלון, מאשרים את נכונותם להקים עמותה ולכהן בתור חברי ועד. אגרת רישום עמותה

    לטופס בקשת רישום עמותה יש לצרף קבלה בגין תשלום אגרת בקשת רישום. ניתן לקבל מידע על גובה האגרה ולשלם את אגרת הרישום באתר שירות התשלומים הממשלתי.

    תקנון העמותה

    לבקשת רישום העמותה, יש לצרף את תקנון העמותה אשר מהווה חוזה בין העמותה ובין חברי העמותה. ניתן לאמץ את התקנון המצוי או לחלופין לערוך תקנון מיוחד של העמותה.

    תקנון מצוי לאחר הגשת הבקשה לרישום עמותה וכל המסמכים הדרושים לרשם העמותות נערך תהליך בדיקת הבקשה. במידע והפרטים תקינים מונפקת תעודת רישום ומרגע חתימתה מוקמת העמותה. מידע מלא ומפורט לגבי הקמת עמותה חדשה והנחיות רישום עדכניות ניתן למצוא באתר רשם העמותות בעמוד מחלקת רישום עמותות.

    רישום עמותה יתבצע במסגרת אסיפה כללית של מקימי העמותה. רבים מאתנו גדלו על ערכים של דאגה לזולת. עם זאת, רק קומץ אכן לוקח ערכים אלו לשלב הבא – ומקים עמותה בעלת עקרונות ברורים. כמו כן, כדי שהעמותה תקבל את מעמדה הרשמי, יש לבצע מספר פעולות מרכזיות – בזכותן ניתן יהיה להתחיל במימוש החזון החברתי. לצורך הקמתה של עמותה ורישומה בחוק, אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות. מרכז זה מתמחה בייעוץ פיננסי ועסקי למגוון עמותות, לצד שירותים חשובים אחרים.

    רישום עמותה: לקבל את הליווי של המומחים

    החברה הישראלית הנה חברה רב-גונית המורכבת ממגוון מעמדות. על מנת לנסות ולצמצם את הפערים הללו, רבים מחליטים לבצע את הצעד הבא: הקמתה של עמותה. בין אם מדובר בסיוע לנזקקים או שמא מדובר בקידום נושא חברתי אחר, כדי שהעמותה שלכם תקבל את ההכרה בהתאם לחוק, יש למלא את טפסי הבקשה של רשם החברות.

    בבואכם להתחיל במסע מרגש זה, יהיה עליכם לבצע את ההכנות הרלוונטיות. למה הכוונה? ראשית כל, כדי לרשום את העמותה אצל רשם העמותות – מספיקים שני אנשים בני 18 ומעלה לשם כך. כמו כן, יהיה עליכם להציג את שם העמותה, את מטרותיה והחזון שלה, הכתובת שלה בישראל, לצרף את התצהיר של העמותה כמו גם את התקנון שלה. לאחר עדכון שלל הפרטים הללו, על מייסדי העמותה לשלם את אגרת הרישום.

    במקביל, כדי לוודא כי אתם ממלאים את הטפסים באופן המלא והמדויק ביותר, רצוי להסתייע בחברה מנוסה ומקצועית; חברה הכוללת צוות יועצים מומחים. עובדים אלו אף יסייעו לכם במצבים נוספים – החל מניהול חשבונות, ייעוץ ארגוני ואסטרטגי ועד ליווי בביקורות עומק.

    לקבל את הסיוע המקיף

    תהליך רישום העמותה אצל רשם העמותות מתבסס על מספר שלבים עיקריים – החל מהגשת התצהיר, תקנון העמותה ועוד. בהתאם, כדי שבקשתכם תתקבל, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות.

     

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל