מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

קבלה בעמותה, כיצד רושמים? ומתי?

בס"ד

 

קבלה בעמותה, כיצד רושמים? ומתי?

 

ראשית, יש לזכור שחובה לרשום קבלה באופן מיידי בעת קבלת התרומה.

בנוסף:

  • יש להוציא שובר קבלה על כל תקבול בנפרד.
  • יש להחזיק 2 פנקסים נפרדים , ולשניהם יהיה מספר עוקב נפרד:
    1. פנקס אחד יהיה לקבלת תרומות ובו ירשם " קבלה תרומה" עם הדגשה במילה תרומה.
    2. פנקס שני יהיה לשאר התקבולים כגון נתינת שירותים בעמותה, ובו ירשם " קבלה" בנפרד.
  • במידה והעמותה קיבלה אישור מס הכנסה לפי סעיף 46 א' יש צורך להדפיס את המילים "למוסד אישור לפי סעיף 46 לפקודה" בקבלה תרומה.
  • תרומות בשווי כסף יירשמו גם בספר הקופה. ויש לדאוג לתיעוד של שם התורם, תאריך קבלת התרומה,
  • במידה והעמותה קיבלה העברה כספית או הו"ק ישירות לחשבן הבנק של העמותה, אין חובה להוציא קבלה במידה ומתנהלת בעמותה הנהלת חשבונות כפולה, בכל אופן אנו ממליצים גם להוציא קבלה.
  • יש להיזהר שהפרטים הבאים יהיו רשומים בקבלה:
    1. שם ומספר העמותה.
    2. מספר הקבלה העוקב.
    3. תאריך קבלת התרומה.
    4. שם התורם ומענו.
    5. מט"ח/ ₪
    6. מהות התקבול ( תרומה או שכ"ל וכיו"ב )
    7. במידה ושיק פרטי השיק
    8. חתימת המקבל

מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

להעניק שירות איכותי

ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

לחתור לעתיד טוב יותר

רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

לבצע את המשימה כהלכה

תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל