פתיחת עמותה חדשה

פתיחת עמותה חדשה מלווה בהתרגשות רבה. הרי אתם מממשים את החזון שלכם ומוציאים לפועל את שאיפתכם: לסייע לקבוצות חלשות באוכלוסייה. בין אם מדובר בצמצום הפערים הכלכליים, החברתיים או אחרים – כדי שנוכל להיות חברה שוויונית אמתית, לא מספיק לחשוב על האחר אלא גם לסייע לו באופן משמעותי. בהתאם לכך, כדי לייסד את העמותה באופן המדויק והמקצועי ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות. החל מסיוע בהגשת הטפסים לרשם העמותות, שירותי הנהלת חשבונות מקיפים ועד ייעוץ עסקי וארגוני – נשמח לעמוד לרשותכם.

 

פתיחת עמותה חדשה: לבקש את סיועם של אנשי מקצוע

לעתים קרובות מדי, אנו נשאבים לעומס אותה מביאה השגרה. בין אם מדובר בעבודה עד השעות המאוחרות של הערב, לימודים מתישים או שמא הילד שוב קיבל חום גבוה – במקרים שונים קשה לנו להתנתק מהיום-יום ולחשוב על הקושי האמתי הסובב אותנו: הפערים החברתיים, המעמדיים והכלכליים איתם קבוצות באוכלוסייה מתמודדות.

עם זאת, חלקנו מצליח לבצע את ההפרדה, לחלק את זמנו כראוי ולהגיע להחלטה החשובה: פתיחת עמותה חדשה. כדי שהחלטה זו תצא לפועל באופן המדויק ביותר, חשוב לפנות אל המומחים; אנשי מקצוע המחזיקים בהכשרה ובניסיון הרלוונטיים. בתחילתו של שיתוף פעולה מקצועי זה, תנסחו את עקרונות העמותה.

בהמשך, יגיע שלב רישום העמותה אצל רשם העמותות. במסגרת תהליך זה, יהיה עליכם לציין מספר נקודות חשובות: שמות מייסדי העמותה, שמה של העמותה וכתובתה כמו גם התקנון שלה. במקביל להגשת הטפסים לרשם העמותות, יש להגיש תצהיר המכריז על ניהול תקין ושקוף של העמותה. על תצהיר זה להיות חתום על ידי עורך דין.

לצד הרשמתכם כעמותה, מומלץ לקבל את הכרתה של רשות המיסים בעמותה שלכם כמוסד ציבורי. היבט זה, המוכר גם בתור סעיף 46 במסגרת פקודת מס הכנסה, יאפשר לכם להזדכות על המס כאשר מתקבלת תרומה. לאור חשיבותו של היבט זה, מומלץ להסתייע בשירותיהם של מומחים.

פתיחת עמותה חדשה

 

לבצע את המשימה כהלכה

תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

 

למעלה

פנו עוד היום לקבלת יעוץ מקצועי

 

 

המרכז לניהול עמותות

ּ