מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    רואה חשבון לעמותות

    תפקידו של רואה חשבון לעמותות שונה מזה של רו"ח הפועל בחברות ובארגונים עסקיים. אכן, ניהולה השוטף של עמותה מתבסס, בין היתר, על הפקתם של תלושי משכורות, ניהול תקציב, הגשת דו"חות שנתיים ועוד. עם זאת, ישנן משימות הייחודיות לעמותות. בין אם מדובר בסיוע פיננסי לקראת ביקורות, היכרות עם חוקי המס החלים על עמותות ועוד – כדי לקבל את הסיוע החשבונאי המתקדם ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

    רואה חשבון לעמותות: מגוון שירותים חשובים

    רבים מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות ומגוונות, כאשר יציאה לדרך עצמאית מבחינה עסקית הינה נפוצה ביותר. פעולה זו דורשת הרבה מעבר לאומץ אלא גם הבנה פיננסית מקיפה; הבנה אשר תסייע בניהול השוטף של העסק. במקרים אלו, חשוב ביותר לפנות אל רואה חשבון מקצועי. חשוב להדגיש כי שירותיו של בעל מקצוע זה איננו מוגבל אך ורק לעסקים. למעשה, יש ביכולתו לסייע גם לעמותות.

    מחפשים אחר רואה חשבון לעמותות? דאגה לזולת הינה ערך עליון; ערך עליו אנו מתחנכים. בהתאם, כאשר אנו מתבגרים הולך וגובר הרצון שלנו להחזיר חזרה לחברה בה צמחנו – על ידי הקמת עמותה. לצד רישום תקין אצל רשם העמותות, חשוב לא פחות לשתף פעולה עם רואה חשבון מנוסה ומיומן. סיועו של מומחה זה יתרום רבות להתנהלות הפיננסית של העמותה.

    שירותיו של רואה חשבון יסייעו לעמותה שלכם – ללא כל צל של ספק. שירותים אלו כוללים, בין היתר, את המשימות הבאות: ניהול הפעילות החודשית של העמותה, פתיחת תיק ברשויות המס – תיקים הנוגעים אל מס הכנסה, ביטוח לאומי ועוד, סיוע בכל הקשור אל סעיף 46, הפקת דו"חות שנתיים למלכ"ר ועוד.

    סיוע חשבונאי שוטף

    החל ממעקב אחר הוראות ספר קופה, הפקת דו"חות חודשיים ושנתיים, ייעוץ מס לעמותה ועוד – המרכז לניהול עמותות יסייע לכם בכך באופן מדויק ביותר. כמו כן, עובדי המרכז יסייעו לכם בכל הנוגע אל ההיבטים החשבונאיים השוטפים של העמותה: החל מהתאמה לבנק, הנפקת חשבוניות ועוד.

    המרכז לניהול עמותות מתמחה בניהול חשבונות בתחום העמותות ויכול לסייע לעמותה להטמיע דרכי פעולה כספיות נכונות בראיה פיננסית ואסטרטגית רחבה, לשמש מקור ידע לגבי אופן ניהול תקציב העמותה, התנהלות מול רשויות המסים ורשויות ממשלה ואף למנף את פעילות גיוס הכספים לעמותה.

    רוב העמותות שוכרות שירותי רואה חשבון לצורך הגשת דוחות השנתיים למס הכנסה. אולם, מתברר שלא די בכך. לצורך ביצוע ניהול חשבונאי תקין ומסודר לעמותה – נדרש ידע רחב בעולם העמותות, בתקנות ובנהלים החדשים, שמציבים דרישות מחמירות בכל הנוגע להוצאה והכנסת כספים בעמותה. היכרותו של רואה חשבון עם חוקי העמותות חשובה מאוד בכדי שיוכל לתמוך בעמותה בשאלות הקשורות לדרך הפעילות הרצויה והנכונה מבחינה חוקית ומנהלית. ביכולתו של רואה החשבון המטפל בעמותה לסייע לחברי הועד המנהל להתנהל על פי החוק וההנחיות של רשם העמותות. חוקי המס החלים על עמותות שונים מאוד מחוקי המס החלים על חברות ועסקים. בחירת רואה חשבון המתמחה בעמותות והמכיר את מטריית המסים הייחודית של התחום יכולה להוות גורם מכריע בהצלחת העמותה והתנהלותה התקינה מהצעד הראשון. רואה חשבון של עמותה נמצא במגע עם רשויות מדינה שונות ומייצג את העמותה בפני מוסדות המדינה ולכן ניסיונו והיכרותו עם גופים אלו חשובה.

    רואה חשבון מנוסה בתחום העמותות יכול לתרום אף למינוף פעילות העמותה בכך שיעזור ויכוון את הועד המנהל של העמותה בפעולות השיווק וגיוס כספים ויסייע בהכוונה בכל הקשור לתמיכה מתקציב המדינה או הפניה לקרנות תמיכה פרטיות. רואה חשבון עמותה אשר בקיא בדרישות של הגופים התומכים בוחר בין מספר חלופות חשבונאיות בדרך הצגת הנתונים בדוחות, והדבר חשוב מאוד לאור העובדה שעמותות נתמכות על ידי גופים חיצוניים ונדרשות בדרך כלל לעמוד בקריטריונים כספיים מסוימים. אופן הצגת הדוחות הכספיים ופרשנותם מהווים לעתים גורם מכריע לעמידה בקריטריונים ולקבלת תמיכה.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל