מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    פתיחת עמותה ללא מטרות רווח

    בעת פתיחת עמותה ללא מטרות רווח, יש לוודא כי אתם עומדים במלוא הקריטריונים. במידה והתשובה חיובית, יש צורך למלא את הטפסים הרלוונטיים. במקביל להגשת הטפסים, יש להגיש תצהיר חתום על ידי עורך דין. נדגיש כי התנהלות זו תתקיים מול רשם העמותות – יחידה שמטרתה להסדיר ולפקח על פועלן של עמותות בארץ. זקוקים לייעוץ בכל הנוגע אל פתיחת עמותה? מעוניינים לקבל את האישור בהתאם לסעיף 46? צרו קשר עוד היום עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו לכם במצבים אלו כמו גם יכינו אתכם לביקורות שונות.

    פתיחת עמותה ללא מטרות רווח – סקירת הדגשים החשובים

    רבים מאתנו מפתחים מודעות חברתית מגיל צעיר. מודעות זו יכולה לבוא לידי ביטוי בסיוע לנזקקים, השתתפות בפעולות אקטיביסטיות שונות ובהמשך אף פתיחת עמותה ללא מטרות רווח. אכן, מהלך חברתי זה הינו חשוב ביותר. כלומר, בין אם ברצונכם ליצור שינוי בתחום הספורט, המחקר, האמנות או שמא במסגרת אחרת – מדובר בפעילות מבורכת. עם זאת, בטרם תתחילו במסע מרגש זה, מומלץ להתוודע למספר היבטים חשובים.

    בראש ובראשונה, חשוב לציין כי ההתנהלות השוטפת של העמותה תתקיים מול רשם העמותות. יחידה זו, המשויכת אל רשות התאגידים, מפקחת על הפעילות התקינה של כלל העמותות בארץ תוך הסדרת תקינות פעילותן.

    חלק מהתנהלות זו מול רשם העמותות כולל את הרשמתה של העמותה. וזאת, כדי שניתן יהיה להתחיל בפעילות סדירה – בהתאם לחוק העמותה שנחקק בשנת 1980. תהליך פתיחת העמותה יכלול מספר דגשים חשובים: החל מבחירת שם העמותה, כתובתה המדויקת, השתתפותם של מייסדי העמותה באסיפה כללית ועוד – היבטים אלו ואחרים יש לציין בטפסים אותם תגישו אל רשם העמותות.

    הסדרת הפעילות התקינה

    מעורבות חברתית מובילה לתוצאות חיוביות. חלק מעשייה זו כולל את הקמתה של עמותה ללא מטרות רווח. לאור העובדה שהליך זה כולל מגוון דגשים והנחיות, רצוי לפנות אל המרכז לניהול עמותות. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מבצעים את הפעולות ההכרחיות – משלב הייסוד ועד לכדי הסדרת הפעילות התקינה.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל