מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    הקמת עמותה ללא מטרות רווח

    הקמת עמותה ללא מטרות רווח תתבצע בהתאם לנהלים השונים. כיום, היכן שלא נביט – נמצא עמותות המסייעות לקבוצות החלשות בחברה. אמנם אנו חיים בעידן קפיטליסטי, אך החתירה לשינוי חברתי טמונה בנו; רצון אמתי לעזור לאלו מאתנו הזקוקים נואשות לכך. במקביל, נדגיש כי תהליך פתיחתה של עמותה דורש בקיאות רבה. כדי שגם אתם תוכלו לעמוד בין מייסדי העמותה ולנהל אותה כראוי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. לצד ליווי בעת הקמת העמותה, צוות מרכז זה אף יסייע לכם בניהול החשבונות ואף יכין אתכם לביקורות.

    הסבר על הקמת עמותה ללא מטרות רווח

    אנו חיים במסגרת חברה הישגית ותחרותית; חברה אשר מקדשת את יצירת ההון אך לאו דווקא מקדישה תשומת לב לחלשים בתוכה. עם זאת, ישנם צדיקים רבים המעוניינים לחבר בין הקצוות השונים – ולהעניק חזרה לאלו שחסר להם. עבודה חברתית זו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, כאשר הקמת עמותה ללא מטרות רווח היא אחת מהן.

    כאשר אנו מדברים על עמותות ללא רווח, הכוונה היא לרוב לארגונים אשר אינם משתייכים לרשויות המקומיות או הממשלתיות. כמו כן, ארגונים אלו פועלים במסגרת תחומים שונים ומגוונים למדי; תחומים כדוגמת חינוך, סיוע לנזקקים, מחקר ואף אמנות וספורט.

    מטרתן של עמותות אלו איננה לייצר רווח. כלומר, השירותים המוענקים במסגרת ארגונים אלו הנם על בסיס התנדבותי או בתעריף נמוך משמעותית ממה שענפים אחרים בשוק קובעים. וזאת, כדי לאפשר גישה נוחה למעוטי יכולת.

    בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם להקים עמותה ללא מטרת רווח, עליכם לפעול בהתאם לנהלים השונים; נהלים אותם הגדיר רשם העמותות מבעוד מועד.

    לנהל כראוי – בזכות הדרכה מוקפדת

    חשוב לעזור היום לנזקקים, כי ייתכן ומחר אנו נזדקק גם כן לסיוע. מעוניינים לקחת את העשייה החברתית שלכם צעד אחד קדימה – ולהקים עמותה? אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות המרכז יעניק לכם ייעוץ והדרכה בכל הנוגע להקמה וניהול נכון של עמותות; ליווי הכולל, בין היתר, ניהול ספרים, הכנה לביקורות, ניהול תקציב, גיוס תרומות ועוד.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל