מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    הוראות קבע בעמותה ומלכ"ר

    עמותות, בימינו – מסתמכות על תרומות כדי לממן את פעולותיהן. לעמותות יש מטרות, המיושרות, באידיאל, עם חזון העמותה. חזון שהעמותה הולכת בו, כמו גם חזון מאושר באופן חוקי ומופיע בתקנונה. כדי להגשים את החזון הנ"ל, עמותות, באופן תקני ומנוהל היטב, ייבנו מטרות, יעדים ומיני אסטרטגיות שונות על מנת להגשים את יעדן העילאי, ללא מטרות רווח, למען הכלל, גם אם מדובר בפלח ממנו.

     

    על כן, עניין הכספים מקבל חשיבות ועדיפות כשזה נוגע לניהול עמותה ומלכ"ר, כמו גם להגשמת חזונה. שכן עמותה מסתמכת על התרומות הנכנסות, כך שכל ייעול באופן קבלת התרומות הנכנסות, הוא ייעול אנרגיה הנכנסת להגשמת המטרות, היעדים וכמובן החזון של העמותה. כך שלמעשה ייעול הכנסות העמותה הוא גם ייעול היכולת של העמותה לפעול במרחב הציבורי, דרך פעולותיה, שנועדו להגשים יעדים ואת חזונה באופן כללי.

     

    הכיצד ניתן לייעל את אופן הכנסת הכספים לעמותה?

     

    ראשית, ניתן להתייחס למספר אופנים ורבדים בהם כספים מגיעים לעמותה כיום.

     

    כספים שנכנסים לעמותה יכולים להיכנס דרך המגזר הפרטי, העסקי והממשלתי. המגזר הפרטי מונה אשר מחליטים לתרום מכספם, באופן אידיאלי – לטובת מטרה וחזון שמהדהד איתם. המגזר העסקי, משקיע בעמותות הן מסיבות הומניות והן מסיבות שיווקיות, על אף שהסיבה לתרומה יכולה להיות הומנית באופן טהור, כמובן. המגזר הממשלתי, יכול להכיל קרנות וכספים שהוא יכול לנתב לעבר עמותות מסוימות, אותן הוא בוחר על פי סט שיקולים מסוים, יהיה אשר יהיה.

     

    כספים מן המגזר הממשלתי, מגיעים לרוב על ידי פעימות ותנאים מיוחדים שהעמותה עומדת בהם. זה לא מצב גמיש במיוחד. כספים מן המגזר העסקי, יכולים גם כן להגיע בפעימות או לטובת אירועים מסוימים. המגזר הפרטי, מכיל אנשים שיכולים לתרום סתם כך, בלי סיבה מיוחדת כמו גם לא בזמן ספציפי – ולכן קיימות אפשרויות רבות להשפעה על אמצעי התשלום כאן.

     

    הוראות קבע לעמותות ומלכ"ר יכולות לעזור בכך מאוד.

     

    הסיבה לכך היא שהן לא מבקשות מתורם לשקול כל פעם מחדש האם הוא רוצה לתרום – הן פשוט מחייבות אותו. התורם יכול לדעת שהוא עוזר ותומך מטרה שנעימה לו להגשים, כדרך העמותה. בו בזמן, הוא אינו צריך להיכנס להתנייה ומאמץ מנטלי של חשיבה על כדאיות ההשקעה.

     

    העמותה, מצידה יכולה ליהנות מתרומות שנכנסות באופן קבוע וסדיר, כמו גם מתצפית על מצב התורמים ותרומותיהם – כל חודש בחודשו. כמו גם, לקבל מכך חיזוי מסוים על פי פילוח התורמים ותרומותיהם, המספר להם כמה תורמים יש כרגע, כמה תרומות צפויות ואם היה בכך שינוי – מה שיכול לעדכן כי העמותה משתתפת במגמות חיוביות או שליליות בגיוס כספים והמשאבים שלה, על פי תוצאות התורמים הקיימים המשתתפים בהוראות הקבע לעמותה.

     

    כמו גם, אם זה מתרחש דרך מערכת אוטומטית להוראות קבע לעמותות, אפשר שתהיה אפשרות של ייצוא דוחות ישר להנהלת חשבונות, כך שיהיה מעקב קל וסדיר על התרומות, כמו גם היכולת לשלוח אוטומטית מכתבי תרומה לתורמים – כך שהם יכולים ליהנות מן העובדה שכספם עשה עבודה טובה בעולם.

     

    מעבר לכך, מדובר בפתרון שמאפשר לחזות בהמשך התרומות לפי צפי מפת התורמים כעת, כך שהעמותה יכולה ביתר קלות להתכוונן על צפי פעילות בהמשך, פעילות שכאמור מתבססת על משאבים קיימים המאפשרים אותה.

     

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל