מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    האם אפשר להוציא ולהשתמש בכרטיס אשראי בעמותה

    לאחר שנפגשנו לאחרונה פעם אחר פעם בעמותות שהסתבכו ויצרו בעיות לאחר שהיו צריכים להשתמש בכרטיס אשראי, ולא הצליחו להוציא כרטיס דרך הבנק שלהם או שכלל לא ידעו שהם יכולים להוציא, אנחנו חוזרים שוב ומעדכנים את הנושא.

    כיום נוצרים יותר ויותר מצבים בהם עמותה זקוקה לצורך הפעילות השוטפת להשתמש בכרטיס אשראי, ולא מעט פעמים בנקים שאינם מבינים בנושא, מקשים על העמותה להוציא כרטיס אשראי, ומשום כך נוצרים מצבים בהם חברי ועד , מנכ"לים , משתמשים בכרטיסי אשראי שלהם, ומסתבכים כיצד להחזיר את הכסף שהם שילמו בו.

    מצד שני אנו נתקלים לא מעט בחברי ומנהלי עמותות שאינם יודעים שיש אפשרות להשתמש בכרטיסי אשראי,

    אז ראשית צריך לדעת שעל אף הבעייתיות שיש בתשלום בכרטיס אשראי – וזאת מכיון שאין כאן אפשרות לשני מורשי חתימה כדרישת רשם העמותות, בכל זאת רשם העמותות שם לב לצורך בשימוש בכרטיס אשראי בעמותה, והתיר במפורש שימוש בכרטיס אשראי של העמותה,

    על מנת שיהיה אפשר להשתמש בכרטיס אשראי בעמותה, צריך להקפיד שתהיה מגבלה של מסגרת האשראי כך שלא תהיה אפשרות לחרוג מהמסגרת שתאושר ע"י שני מורשי החתימה, או ע"י חשבון מיוחד, או ע"י כרטיס עם מסגרת שאי אפשר לחרוג ממנה. ההוצאות יהיו רק למקרים בהם יש קושי לשלם בהעברה, או שיק. ( כגון תשלום לגוגל או פייסבוק ). ובגובה תשלומים המאושרים בקופה קטנה.

    לכן אם אתם נתקלים בקושי בהוצאת כרטיס אשראי, ויש לכם צורך שימוש בו, אנחנו ממליצים לכם לפנות למשרדינו ע"מ שנעזור לכם בהתנהלות מול הבנק בהוצאת הכרטיס.

    בנוסף אתם צריכים לדעת שתמיד יש לכם אפשרות להוציא כרטיס אשראי נטען בדואר, או לעשות רישום מדויק של ההוצאות מול הקופה הקטנה.

    זאת אחת הסיבות שאנו תמיד ממליצים לעמותות לפני שפותחים חשבון בנק לוודא מול סניף הבנק , עד כמה הוא מבין בהתנהלות מול עמותות, והאם הוא מוכן להוציא כרטיס אשראי לשימוש. לפעמים הבדיקה הזו פותרת הרבה בעיות בהמשך.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל