מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    במה תלויה ההצלחה בגיוס תרומות לעמותה שלך?

    בבואנו לדון על גיוס תרומות לעמותה, אשר במידה ויצליח – ישפר את מצבה ומעמדה של העמותה, אנו שואלים שוב ושוב את אותה שאלה: במה תלויה ההצלחה שלי לגייס תרומות לעמותה בה אני פעיל?

    במה תלויה הצלחה בגיוס תרומות?

    האם ההצלחה בגיוס תרומות תלויה בקשרי משפחה, כלומר קרובי משפחה אשר יכולים לסלול לי את הדרך להשיג תרומות עבור העמותה שלי? האם ההצלחה לגייס תרומות לעמותה תלויה בחברים – כלומר את מי אתה מכיר, ובעזרתו תוכל לגייס תרומות לעמותה שלך?

    האם מדובר ב"קסם האישי שלך" אשר יגרום לאנשים להוציא את ארנקם ולתרום לעמותה שלך? האם השכלתך היא זו שתעזור לך והיא זו שתקבע האם תצליח או לא לגייס תרומות לעמותה שלך?

    האם עבודה קשה היא זו אשר תניב תוצאות בתחום גיוס תרומות לעמותה שלך? האם העניין אשר תיצור אצל התורמים בנוגע לפעילותך בעמותה היא הגורם להצלחה בגיוס תרומות?

    האם יש השפעה לאינטליגנציה שלך בנוגע להצלחה שלך בגיוס תרומות לעמותה שלך?

    לסיכום ניתן לסכם את השאלה: האם היכולות האישיות שלך הן אלו שיגרמו לך להצליח בגיוס תרומות לעמותה שלך, או שמא הכל תלוי במזל?

    לעיתים, אנו נתקלים באנשים שלהם קרובי משפחה רבים במקומות שונים בעולם, אך למרות זאת אינם מצליחים לגייס תרומות כלל, לעומתם, לפעמים נוכל להצביע על אדם שיש לו בסך הכול רק חבר אחד בחו"ל אשר פותח לו צוהר קטן ובאמצעותו הוא מצליח לגייס תרומות בכמויות אדירות.

    יש פעמים שאנשים בעלי קסם אישי מיוחד אינם מצליחים לגייס אף לא שקל אחד עבור העמותה שלהם, ודווקא אחרים פחות מוכשרים מצליחים לא רע בעניין.

    יש אנשים משכילים מאוד, אשר אינם יכולים לייצר כסף עבור פעילות העמותה שבה הם פעילים, ויש אחרים שבקושי יודעים קרוא וכתוב אבל מצליחים באופן ראוי לשבח בגיוס התרומות עבור העמותה שלהם.

    יש כאלה אשר מסתובבים חודשים בחו"ל, משקיעים עבודה רבה וקשה ואינם מכסים אף לא את כרטיס הטיסה שלהם, ויש אחרים, כמוני לדוגמה, שנסעו לחו"ל בדיוק ל- 24 שעות וחזרו עם סכומי כסף לא מבוטלים כתרומה עבור העמותה שלהם.

    לעיתים, נדמה כי הצלחתנו בכל תחום בחיים כמו גם בתחום גיוס תרומות לעמותה מתנהלת בתוהו ובוהו של גורמים שנמצאים מחוץ לשליטתנו. זהו למעשה מצב של בלבול. ישנה מערכת שלמה של גורמים או נסיבות אשר אינם בשליטתנו, ולא נראה שיש להם פיתרון מיידי.

    אנו מתנהלים כתוצאה של גורמים אלו, ואומרים לעצמנו ואחרים כל העת: "לא הצלחתי לגייס תרומות בגלל ש…. ", וזה במקום לשלוט על המצב ולומר, נכון שהמצב קשה, אבל למרות זאת אני אגרום למצב זה להשתנות ע"י מספר פעולות שאוכל ליזום.

    אז… כיצד משיגים שליטה על אפקטיביות גיוס התרומות?

    מאחר ואנו מאמינים, כי כמו בהרבה תחומים, כמו כושר אישי, יכולת זיכרון וכדומה, בהם ניתן להתאמן ולשפר את היכולות שלנו – ניתן גם כן לפתח ולשפר את היכולת שלנו גם בגיוס תרומות.

    לשם כך אנו מגישים לכם את הסדנה לפיתוח יכולת גיוס תרומות. בסדנה זו תוכלו ללמוד ולתרגל את הטכניקות השונות שמסייעות בגיוס תרומות, ובעזרתן תוכלו גם אתם לשפר את מערך גיוס התרומות לעמותה שלכם.

    במידה וכמות התרומות לעמותה שלך אינה מספקת אותך עדיין, הירשם עכשיו לסדנא הקרובה בנושא גיוס תרומות לעמותה, שבעזרתה תגביר את היכולת של העמותה שלך לגייס תרומות!

    גיוס תרומות לעמותה שלך

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל