מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    הנחיות להתנהלות עמותות

    יש מגוון הנחיות להתנהלות עמותות, כאשר עמידה בכולם תאפשר לכם להתרכז במשימה החשובה באמת: סיוע לקבוצות החלשות בחברה. נדמה כי בשנים האחרונות, יותר ויותר עמותות נפתחות. ריבוי העמותות מצביע על היבט מרכזי אחד: החברה בה אנו חיים איננה שוויונית. בהתאם, כדי לתת מענה מקצועי ומקיף על הפערים החברתיים והכלכליים השונים, מומלץ להקים ולנהל אותה באופן תקין. זקוקים ליד מכוונת? אנו, במרכז לניהול עמותות, נשמח לסייע לכם בכך.

    הנחיות להתנהלות עמותות: לבצע זאת נכון

    שגרת היום-יום של רבים מאתנו מנוהלת באופן דומה: החל מרכישת השכלה, עבודה יציבה במשרד ועד הקמת משפחה – מדובר בשגרה מבורכת. עם זאת, רבים מאתנו לוקחים אותה כמובן מאליו. כלומר, אנשים מאושרים שמחים באופן דומה. כאשר הקשיים נכנסים לחיינו – הכאב הופך לשונה ומורכב יותר ויותר. כדי לתת את המענה המדויק על הקשיים הללו ולסייע לקבוצות החלשות בחברה, עומדת בפניכם אפשרות מומלצת: הקמתה של עמותה.

    חשוב להדגיש כי הקמת עמותה חדשה היא אך ורק השלב הראשון בתהליך. למעשה, כדי שתוכלו להגיע ליותר ויותר נזקקים ולעזור להם, עליכם לנהל את העמותה כראוי. מהן ההנחיות להתנהלות עמותות? בראש ובראשונה, על מייסדי העמותה להתאסף, להגדיר את הסמכויות השונות של נושאי התפקידים כמו גם להגדיר את מוסדות העמותה השונים.

    בהמשך כחלק מתהליך ניהול עמותה, יהיה עליכם להגדיר את שם העמותה, את מטרותיה כמו גם את התקנון שלה. כעת, תוכלו להגיש את המסמכים הרלוונטיים אל רשם העמותות. בשלב זה, לאחר קבלת האישור, יהיה עליכם לנהל את המערכת החשבונאית של העמותה ואף להכין את הדו"חות הכספיים. לצד כל זאת, יש צורך להגדיר את השימוש בכספיה של העמותה. כדי לממש היבטים אלו על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות אל יועצים מנוסים.

    עבודת ניהול מוקפדת

    ניהול תקין של עמותה מתבסס על מספר פעולות חשובות. כדי לבצע זאת כהלכה, מומלץ לפנות אל המרכז לניהול עמותות. הייעוץ העסקי, הפיננסי והארגוני שאנו מעניקים נובע מהכשרה וניסיון מקיפים. כמו כן, צוות המרכז יסייע לכם במשימות נוספות כדוגמת הסדרת סעיף 46 הפקת תלושים למלכ"ר, סליקת הוראות קבע לעמותה, ניסוח ויעוץ בהקמת נהלים בעמותה ועוד.

     

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל